bakis-skalle

HEJ!
Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar. Åkte hit vid tolv och tänkte käka lite middag här idag!

Igår vart det roligt. Det var lite drygt i början för jag och Natasha hade ju ingen alkohol  men senare på kvällen började det dyka upp lite öl här och var så det var gött att bli bjuden, hehe;)

Ikväll ska jag och XterAldoZZ till träggan, blir väl att vi sitter hos mig lite innan antaglish. Alex är en snäll pojkvän och besöker systemet. Jag har ju faktiskt bara (mindre än) tre månader kvar tills jag kan gå till vuxendricka-affären också. Det känns makalöst bra. Haha. Liv.

Ja, undra hur natasha mår idag, hon stannade kvar hos Samuel igår. Ringde henne i morses och då lät hon som en whiskeydränkt tant ungefär. Hoppas hon är på fötterna snart igen.
Som tur var så bor ju Samuel inte långt ifrån mig, och så var min granne Jocke där igår med så vi hade ju följe hem,  sen kom Alex hem från götlaborg och då åkte han till mig^^ vackert. Alltså jag hänger inte riktigt med på vad jag skriver idag. SAK SAMMA.

Jajajajaja.

Nu ska jag läsa KLICK! pappa har köpt massa skvallerblaskor till mig:) Läste precis FREDAG också. Ha't bra.
AFF VIJDÄRZEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0