Designen klar

Nu, sådär två timmar senare är designen äntligen klar. Fint det blev va? Det tycker i alla fall jag! Ida och hennes pojkvän ligger och sover... Sen lååångt tillbaka men inte så konstigt heller, Ida åker ju till jobbet kl. 7 på morgonen så det är ju lite suckie, själv börjar man ju inte förens kl. 13. Men i dessa tider har man minsann inte tid med några sovmornar. Imorgon ska jag ringa på massa lägenheter hade jag tänkt, gå till posten, fixa en important grej och städa lite här. Innan jag börjar jobba. Har fan fullt upp hela veckan, det är ork egentligen men vad ska man göra?

Idag jobbade jag min första "riktiga" dag på jobbet, har bara haft utbildning innan. Eller aa, dom två dagarna som jag har varit där innan. Mitt nya jobb. Jag trivs jättebra, känner iofs inte alla än. Men jag saknar ändå mina andra arbetskamrater lite, vi hade så roligt ihop. Jag gjorde iaf 10 bokningar idag, inte illa pinkat för att vara min första dag måste jag erkänna. Jag är nöjd. Mucho nöjd!

Fan asså, jag måste typ sova nu så att jag orkar gå upp imorgon, har varit en ganska jobbig dag idag faktiskt. Jag är så trött på människor, i alla fall människor som är helt jävla efterblivna. Det går mig på nerverna att man inte ska kunna bete sig som en normal vuxen jävla människa! Usch, skjut mig typ! Och att man fan inte ens kan hålla saker till sig själv, det gör mig också förbannad! Nej, fyfan och satan och hans moster. Nu går jag och lägger mig för att jag är så arg, jag kommer knappast komma på något vettigt att skriva.

Tash ♥

Kommentarer
Postat av: Susso

Ahh gött nice med en blogg idagen ;) Nu när man inte har dig här så måste jag juh ändå kunna följa dig eller er blir det juh :)

2009-01-13 @ 07:42:58
URL: http://sussolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0