En lördag i januari

Tjabba tjena mitt i natten! Nu sitter jag här utan något liv, är iaf hemma hos Ida nu, stack ifrån Issah runt elva snåret för då hade hon fått i sig lite för mycket och däckat. Men kvällen var rolig iaf, så man ska inte klaga. Väl nere i stan stack jag till videomix, köpte cigg och snackade lite skit med Alexander. Trevligt, trevligt! Sen drog jag till Samuel en stund också och där var det gött folk, mycket tjöt och nu är jag här. Dom skulle på fest någonstans. Jag känner mig faktiskt ganska tråkigt när jag inte dricker. Men nu när jag knappt druckit nåt klagar alla på att jag ska sluta dricka, vafan! Jag och Ida har en jävligt givande konversation just nu....

Ida: Kolla vad jag la på dina grejer innan..
Natasha: Det är min filt..
Ida: Det är din filt va? Alex sa att det var hans.. Fast jag trodde det var din. Så fråga han om den var blå. Så sa jag att den var blåsvart och han var helt övertygad om att det var hans men det är din då. Han hade med sig en filt hit en gång när han hade med datorn.
Natasha: Får jag sova i sängen idag?
Ida: Öhh, ja!

HAHAH! Det är ingen som fattar förutom vi, men jävligt roligt var det iaf... Nu ligger Ida på golvet och tjötar hål i huvudet på mig och skrattar. Fan vad gött det hade varit att vara lite packad i sånna här situationer. Hon pratar med sig själv, roligt är det iaf :) Hiho! Ett citat: "Jag gråter men det är inte av tårar, jag gråter av välbehag" /  Ida Sandell. Sleep tight mycket lycka. Snygg, gammal bild på oss två (jag är inte så svart irl), ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0