Friday after next

Igår var det ju fredag och kvällen blev ju minst sagt oplanerad. Let's Dance byttes ut mot lite party hemma hos Samuel, det var faktiskt roligt, gött folk, trevlig stämning osv, så man vill att en fest ska vara typ. Dock lite torrt på alkoholfronten, jag och Ida hade ingenting att dricka men grabbarna var snälla och bjöd lite grann, men packad blev jag inte och det känns gött. Idag mår jag hur bra som helst, känner mig helt utvilad och hela kittet. Inte bakis eller någonting. Ikväll blir det lugnt, får se vad som händer typ. Men ingenting som involverar alkohol för min del, Ida och Esme ska ut på krogen och röja iaf, inte jag. Det orkar jag inte, dessutom har jag inte råd. Sparar mig till nästa helg istället :) Plus att krogen har blivit sjukt tråkig nu det sista, det orkar jag inte med. Betala för något som är tråkigt? Nej tack! Aja, nu har jag precis duschat och fixat mig iaf, ska sticka upp till mami och papi en stund, kanske skriver något därifrån, annars får ni vänta tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0