Tomt i hjärnan

Nu kom jag nyss från staden efter att ha fixat en massa, varit på banken osv.. Glömde dock att lämna in min mobil så får göra det lite senare när jag ska möta Ida. Inte någon rolig start på dagen........ Lägenheter finns det inte gott om och jag måste fan hämta min post hos mina päron så jag kan betala mina jävla räkningar. Inte så roligt kanske! Sen kan jag ju meddela att det inte blir någon reseledar kurs för min del, sjukt ledsamt.. Det var det enda jag vill, det enda jag hade att se fram emot. Men icke sa nicke och jag kan ju inte ligga och sova här på Idas soffa resten av livet, det vill inte jag och det är jag säker på att hon inte heller vill. Det finns inget att göra, vad ska jag göra? Hitta en gran någonstans som jag kan sova under kanske? Känns som en ganska bra utväg i nuläget. Jag skulle kunna bli en sten under en gran. Fan va härligt, men jag kan ju tyvärr inte trolla. Nu ska jag kolla på en av mina favorit filmer Moulin Roooouge! Jag har faktiskt inget mer att säga er, så försök inte, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0