Fu♦kin' boring

Gött uttråkad jag är asså.... Har inget och göra och min hobby, facebook, den ger mig inte särskillt mycket heller. Ut vill jag inte gå för det är freezing cold och träna är inget jag heller vill. Usch! På tv är det inte ett enda jävla program som jag vill se på och jag är inte det minsta trött. Jag måste fan sluta sova bort hela dagarna... Men det blir faktiskt lätt så när man jobbar dom tiderna som jag gör, nåt har jag ju att skylla på iaf :P En annan sak jag har funderat på är faktiskt att flytta, flytta ifrån borås. För ett tag iaf! Typ norge och tjäna lite pengar, för i detta landet är det ju fan omöjligt att tjäna pengar. Kommer ju aldrig bli ekonomiskt oberoende om jag ska jobba som telefonförsäljare resten av mitt liv lix. Här har jag ju inte så mycket... Självklart kommer jag att sakna mina kompisar som jag har här osv.. Men dom kommer säkert vara kvar när jag kommer tillbaka :) Och så kan man ju hälsa på här nere på helgerna också. Det skulle nog inte vara något problem.. Men jag vet inte, jag vill. Men det känns så oplanerat. Det är ju samma sak där, den ända skillnaden är väl att jag har ett jobb här för tillfället och inte där. Men kanske efter sommaren? Om jag inte har fixat något gött i norway innan dess..... You never know! När jag var glad på min 20 års dag. Om man ser mig hur uttråkad jag är nu skulle jag nog inte bli igenkänd :P


Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Jag tycker ditt namn är fint !! Funderar på att skriva med det :)

2009-01-19 @ 00:05:32
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0