Fullspäckat schema!!

Okej, a confession.... Jag var inte så bra på tp som jag trodde. Jag var faktiskt till och med sämst. Iofs spelade vi inte färdigt, Ida och Alex gick och la sig och sov mitt i spelet. Men som ställningen ser ut nu leder iaf Alexander med fyra tårtbitar mot Idas tre och mina två. Och dom fick jag när hade börjat köra på barnfrågorna som var för under 14 år. Dom andra var så jävla svåra. Av alla frågor som gick kunde Alexander svaret på en och det var "Är hajkött giftigt" och han har ju ätit det och det var ju självklart inte giftigt.

Nu kollar jag på tv, Jordan rättsläkare på fyran. Imorgon är det en fullspäckad dag. Känns nästa lite jobbigt... Först ska jag upp här och diska som jag lovade Ida innan. Efter det ska jag vara på sjukan kl 09.00 ju, joooobbigt! Och efter det ska jag till arbetsförmedlingen och sen ska jag nog träffa Ulle, om jag får upp henne vill säga. Klockan 13 är det dax att börja jobba och på lunchen kl 17 ska jag fika med Alexandra Hultman. Sen ska jag jobba till 21 och få mitt durkslag av min föredetta sambo som hon "glömde" packa ner. Ah tjena, det tror jag hur mkt jag vill på eftersom hon inte har något eget. Sen hoppas jag att han om lägenheten hör av sig imorgon också. Då blir jag Happy! Happy! Sen måste jag hem till mor och far någon dag också och kika om jag har fått någon post, jag antar att jag fått räkningar, eller borde få snart.



Kom igen nu, ställ en liten fråga till oss här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0