Give me more time!

Nu har jag jobbat klart idag också. Har haft fullt upp hela jävla dagen, fattar fan inte hur det går ihop!!?! Vaknade klockan åtta imorse och då jävlar brann det i arslet på mig, jag hade självklart försovit mig som jag gör varenda annan jävla gång jag ska gå upp tidigt. Sprang lite halft till bussen, missa den inte! Göööött! Var i stan runt kvart över, skulle ju vara på sjukan klockan 09.00 så jag hade ju massa tid över, köpte cigg tog bussen och var framme runt halv, jääävligt segt att sitta där och glo, men men, jag kom inte försent. Efter det åkte jag till ams och snackade med dom om att börja stämpla upp, jävlar vilken process asså, sjukt mycket man måste fixa, men får helt enkelt göra det. Sen åkte jag till mitt gamla jobb för att jag behövde att min föredetta chef skrev på lite papper (men han var inte där) och hälsade på mina ex-arbetskamrater... Roligt att träffa dom små liven igen! :) Sen back to town gick till polisstationen och kollade om det var någon utredare på misshandelsanmälan jag gjort, men icke däremot hade dom kopplat in en åklagare, så det går ju framåt. Sen köpte jag en risifrutti och gick till jobbet. Men där bjöd chefen på grillad korv så risifruttin fick vänta. Åt sushi med Hultman på rasten och risifruttin på kvällen, mycket mat idag, usch! Gick sådär på jobbet idag, nollade inte iaf! Så en fullspäckad dag med andra ord... Nu är jag trött, känns som att jag har lite feber faktiskt, det är inte så roligt. Ska försöka somna tidigt, lär inte lyckas men.... Nu ska jag slappa en stund och måla mina naglar och sen tänkte jag faktiskt ta mig en varm dusch, eftersom man inte kan sänka värmen på Idas dusch, bara höja den (cp?). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0