Hej!

Förlåt för en dålig uppdatering...
Helgen har minsann varit omtummlande.
Vi har festat, och vi har festat. Idag fick jag sparken(!?)
Så mitt liv känns ganska kört just nu.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om saken...

Jag har iaf bestämt mig för att söka till högskolan nu. Höstterminen 09. Webbredaktör.
Damn it.

Strax kommer min höggravida syster hit, jag ska åka med hon och hennes sambo Andreas och handla. De har ju bil så man får väl passa på. Jag ska köpa massor med mat.
På torsdag (antagligen) blir jag moster, DET är iaf något som känns som ett ljus i tunnlen. Fan vad jag längtar tills jag får hålla i lilla kiwin.

Hoppas livet löser sig snart.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0