hej

Tack för alla roliga frågor! NOOOT. Ni har ju knappt ställt några! Kom igen, mer än så här kan ni!
Skicka mejl eller kommentera!

Nu har jag iaf jobbat och tränat. Tränade första gången på en två månader. Känns så skönt. Nu är det fan allvar igen.
Idag körde jag core och i morgon ska jag springa på löpbandet i en halvtimma. Duktigt.

Jag längtar tills helgen! Mys med bio och Alex på fredag, osså ska jag och Natasha dricka öl och köpa pizza på lördag! BLir nog en sväng ut också. Frågan är bara vart?

Alex är en torrboll och tänker inte komma hit idag för att han är sjuk. Okej, han är väldigt sjuk.
Och jag kan inte komma till honom för jag måste vänta på att Natasha ska komma för hon har ingen nyckel till mitt place idag.... bah. Och hon kommer inte förrens nio och då är det försent för jag ska kolla på aliG på sexan klockan nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0