Hemkommen från jobbet

Oooooooooooooh. En hel dag på jobbet har gått. Den gick ganska fort idag, helt ok. Men jag är så trött bara. Fya mig då.
Jag gick upp en kvart innan jag skulle gå till bussen idag, men det är så gött för Alex bor ju mitt i stan och då känner man att man är så nära allt, tillskillnad från här när det tar en kvart att gå in till stan på morgonen.
Vi hade iaf jättemys igår, med toast oboy och "national treasure".

Ikväll när Natasha kommer hem, så ska hon och jag och Alex spela Trivial pursuit och kanske se på Sportgalan lite.
Jag gillar inte sport över huvudtaget, iaf inte att titta på det, men jag älskar galor. Och det brukar alltid dyka upp något roligt och underhållande även på sportgalor. Ibland kommer Robert Gustavsson, ibland kommer Sissela Kyle eller någon annan kul person.
Ska ni se på sportgalan?
Och förresten, jag missade p3guldgalan i Lördags, var det någon bra artist som vann något?
p&k IDA




Ikväll blir det TP med Alexander och Natasha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0