Issah la bella

Nu sítter jag hemma hos Isabella i väntan på en utgång :) Vi har inte bestämt oss riktigt vart vi ska och jag ska inte dricka för den delen heller så.. Vi får hoppas att det blir en rolig kväll iaf, vilket jag tror. Har varit och käkat på köket med min faster och respektive. Det var trevligt, sjukt god mat och det sitter aldrig fel. God frukost klockan 18:00 på kvällen även fast jag har varit vaken sen typ 10 imorse.. Segt, imorgon ska jag flytta ut alla mina saker ur lägenheten som jag har sagt upp innan jag och min föredetta sambo flyttade isär. Bra jobbat Natasha, du kan ju spendera resten av livet på Idas soffa med tanke på din inkomst. Tack! Nej, fy fabian.. Jag vill inte mer, jag pallar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0