Jag vill!!

Idag är jag sjukare än sjukast. Hosta och snuva så var inte på jobbet.. Känner mig helt slapp, orkar inte göra någonting faktiskt. Roligt? No way! Så idag har jag inte gjort något speciellt, lämnade min kusins PS2 till honom innan och nu är jag hos mormor och kollar lite mera på reseledarutbildningen. Funderar helt seriöst på att ta ett lån och göra den, känns som det skulle vara något som passa mig bra faktiskt... Studielån gick ju inte att ta så det är lite surt, ska kolla hur det ser ut på banken osv också. Hur mkt pengar man skulle kunna tänkas ha där menar jag ;P Antaligen inte allt för mycket... Aja, nu ska jag snart åka härifrån och göra något annat. Skriver mera sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0