Jobb och tp

Måndagar är fan jobbiga asså.. Nu har jag suttit och jobbat hela dagen, kom hem till Ida nyss. Har även sanckat lite med en om en lägenhet... Så jag hoppas jag får den :) Ni får helt enkelt hålla tummarna för att jag ska få den! Fast innan jag säger att jag vill ha den så ska jag nog åka och kolla på den, kan vara en bra idé. Idag gick det sådär bra på jobbet. Inte så många bokningar men jag nollade inte heller, har inte nollat en enda gång. Imon ska jag gå upp tidigt, ska va på sjukan kl. 09.00 och sen tänkte jag sticka till arbetsförmedlingen och snacka lite med dom om alfa kassa osv, för jag tror faktiskt jag kan börja stämpla, det blir nice! Aja, nu ska iaf jag, Ida och Alexander spela lite Trival Pursuit, hoppas jag vinner. Kan ju skriva hur det gick när vi spelat klart, jag är ju inte synsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0