Kan inte sova

Jag fattar inte att det ska vara så svårt?! Jag kan fan inte somna, jag känner mig inte ens trött.. Kommer ju aldrig komma upp imorgon om jag inte kan somna nu snart. När jag och Ida tatt en cigg och gått och lagt oss pratade jag lite med Jonis i telefon... Min favoritgrabb i sthlm. Han hade iofs inte så mycket att säga, Ida låg jämte i sängen och sjöng, hahah! Kunde inte hålla mig för skratt men efter en liten stund somnade hon (eller kanske däckade?) och jag fortsätte ligga vaken där i mörkret.. Eller aa, en lampa var tänd i vardagsrummet som ingen av oss orkade släcka. Sen vid halv fyra skickade Samuel sms och fråga om jag sov, vilket jag inte gjorde så nu är jag hemma hos honom istället... Fast han sover ju, jag tror han också har däckat faktiskt, snarkar gör han också.. Så jag tror jag ska försöka sova också faktiskt. Jag hoppas jag somnar, för jag orkar inte vara vaken mera och vara inne på internet, mina ögon kommer ju bli fyrkantiga! :O God natt!
















Bild från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0