Läggdax

Nej, klockan är 02.18 och jag kan inte sova. Känns som ögonen ska ploppa ur men jag kan inte sova......



Men nu är klockan 03:26 och jag kan inte sova. Ögonen har nog redan ploppat ut utan att jag har märkt det kan jag tänka mig. Och dom har nog blivit fyrkantiga för den delen också... En sak ska jag ta och erkänna och det är att det känns inte allt för jävla lockande att stiga upp runt nio imorgon. Jag kommer dööö och jag har massa skit att göra med. Lämna in mobilen, gå till banken, fixa 23 papp osv. Fullspäckat! Jag är ju faktiskt sjuk, jag vill bara ligga i någon säg och sova bort hela dagen och hela natten och hela dagen därpå. Fan vad det känns skönt, som att kroppen hade sovit ikapp det som den inte hinner nu när jag lider av sömnlöshet, igen! Jag hatar det!!! Jag vill fan bli normal, jag har ont i hela kroppen, är förkyld och lider av sömnlöshet eller insomni som det heter i psykiska termer (nu lärde ni er nåt  nytt också). Hjälp mig!! Jag är inne på wikipedia.org och läser lite om insomni som det så fint heter och där står det "Orsaker: Sömnlöshet har oftast inte bara en orsak, utan är skapad av en serie av problem. I de flesta fall är stress och för lite motion den stora faktorn. Men andra faktorer såsom oro, tinnitus, personliga kriser och dödsfall är också bidragande." Och då kan jag ju meddela att jag tror att motionen stämmer för jag hatar fan att träna i alla fall, träning no thank you och sedan så har jag ju en personlig kris aka. 20 års krisen, tinnitus vet jag inte - har inte märkt något iaf, men dödsfall finns det inga det är jag säker på. Jag får helt enkelt ta och skaffa mig en lite mer motionerande hobby än facebook, suck, jag orkar inte det!


Nu ska jag faktikst göra ett seriöst försök på att sova eller iaf göra något annat än att sitta här. Klockan är 03:52, det suger, jag får väl helt enkelt försöka läsa en bok eller något liknande så kanske jag somnar, jag hoppas fan det. Jag mår skit och är täppt i nästan. Imorgon när jag vaknar kan jag ju berätta om när jag somnade. Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Emma

..Och jag skulle gäärna gå och sova!

2009-01-23 @ 02:27:58
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in och läs mina texter

All Lycka Dona

2009-01-23 @ 17:09:48
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0