långtåkigt

Nu har jag varit allt för duktig. Jag har städat hela lägenheten!
Nu lagar jag mat och väntar på att pappa ska komma med den efterlängtade cykeln. Jag lagar ingen mat till Natasha, för hon är världens kräsnaste människa! haha. Men jag ska iaf äta kyckling och pommes med tzatsiki. Det ska bli gott. Och till efterrätt tänkte jag hiva i mig ett kilo glass eller något.

Sitter även och kollar på lite lägenheter åt Natasha. Hon har ju precis flyttat ifrån sin kompis Josefine pga lite delade meningar. Så hon sover ju här hos mig ett tag nu, tills hon har hittat något ställe där hon kan tänkas flytta in.
Det är inte det att jag vill bli av med henne eller så, inte alls. Men vi vet båda så väl att det inte funkar att bo i min lilla tvåa på 45 kvadratmeter. Så är det med det, så vi får hoppas att Natasha hittar ett place, håll tummarna;)

Förresten, jag var inne på en jättebra sida innan, http://www.free-food.se/default.asp?Action=members_login_ok, om man blir medlem där, så kan man snabbt och enkelt tjäna ihop pengar som sedan blir presentkort på olika mataffärer såsom willys, ica, lidl osv. Det funkar faktiskt, så jag rekommenderar att ni provar;) Dessutom får jag lite extra bonus om ni går in på denna länken. Tack!

Nu är maten klar. Hare fint.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0