Myskväll

Ikväll har varit en mysig kväll. Jag och Ida har iofs tvättat, inte så roligt. Sen lagade vi hamburgare som blev skitgoda och efter det cyklade (!!!) in till stan och hyrde tre filmer. Prom night, Gary matters och blond & blondare. Så hela kvällen har spenderats med filmtittande. Jag, Ida, Alex och Samuel har suttit här och käkat chips, godis och glott på filmerna. Nu kollar jag på blond & blondare själv.. Alex och Ida försöker sova och Samuel har gått hem.

Ida fick en ny soffa idag, en bäddsoffa. Hur gött som helst att sova i en "riktig" säng. Den är skitskön :) Och en annan trevlig nyhet som jag också fick reda på ikväll är att jag fick lägenheten som jag var och kollade på så kontrakt skrivs på tisdag och sen så flyttar jag in senast på söndag! I LIKE IT! Det är iofs i andra hand och handlar bara om tre månader, men hellre det än Ida soffa. Plus att det var ju diskmaskin och badkar vilket är ett stort plus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0