Resa, resa, resa

Nu är jag hos Ida igen... Det var trevligt i knalleland, gick runt där bara iofs och kollade. Trevligt att träffa Cela igen iaf, det var längesen. Men nu har jag iaf lovat att jag ska sticka ut till herrljunga någon gång snart, till henne och Benny. Men vi får väl se när det blir helt enkelt, har ju lovat att jag ska åka och hälsa på Jonis i sthlm snart också och i samma veva träffa Linnea och co. Fan vad jag saknar dom asså! Buhää! Sen vill jag åka utomlands till ett varmt land också men det lär ju inte heller hända. Jag vill hitta  en jävla lägenhet här i Borås som inte kostar multum, men det verkar ju vara helt omöjligt!!! Jag blir cp cp cp cp. Snart ska jag äta lite grann.. Mums med mat, sen får jag helt enkelt fortsätta jakten på lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vill du ha numret till min hyresvärd? :)

2009-01-18 @ 18:31:58
URL: http://anxious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0