Reseledare

Nu är jag hos Ida. Har jobbat idag också fast har blivit grymt förkyld, näsan rinner hela tiden och snyga sig hjälper ju inte plus att jag har hosta också. Jävligt sugigt! Annars gör jag väl inget speciellt, väntar på att klockan ska bli kvart över 12 så ska jag kolla på Jordan rättsläkare på tv, det bästa hittills idag. Snackar massa med Vicky på msn, hon drar till spanien i april och gör en reseledarutbildning. Låter jävligt nice asså, funderar seriöst på att typ ta ett lån och göra samma sak.  Hade varit jävligt gött att för det första komma bort från Sverige och sen så har man ju feta goa utbildningen också så man kan jobba runt om i världen... Är inne och läser om det nu på www.reseledare.com om skiten. Jävligt nice, kostar däremot en del närmare 23'000 det är inte lika nice. Ska kolla lite på och om jag har tur åker jag fan också till spaninen i april! GÖÖÖTT! Det vill jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0