Rubriklöst

Guuud vad tiden går sakta asså... Helt sjukt! Jag önskar att det vore iaf torsdag men det är bara tisdag så det är inte särskillt rockigt! Fy fan! Aja, det gick inte bra på jobbet idag iaf.. och jag har varit ganska så kass på att uppdatera också för den delen. Men får inte göra det på jobbet så inte mitt fel egentligen... Imon är det en ny jobbdag och vi får helt enkelt hoppas att det går bättre :)

Igår så hände det inte så mycket... Jag slutade ju jobba kl 21:00 och då körde jag en powerwalk hem till Ida och sökte ett jobb på Rhodos.. Hoppas jag får det :) Isf blir det grekland april-september och det vill man ju gärna. Sen så stack jag till en kompis på kvällen. Har fått en lägenhet nu också så där flyttar jag in på lördag förhoppningsvis. Det är ju bara mina kläder som ska dit. Det är en tvåa i andra hand ju som jag skrev, möblerad! :)  Nu ska jag ta en cigg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag vill också ha en lägenhet! :)

Hoppas du haft en bra dag!

2009-01-28 @ 00:00:41
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0