Sjuk och skit

Jaa, ännu en sömnlös natt... Inte så roligt, man får typ kronisk huvudvärk av att inte sova någonting. Det gillar jag inte! Just nu sitter jag och snackar med Esmeralda på msn och kollar på en film om Hitler som går på tvåan. Inte allt för jävla rockigt men jag har faktiskt inte något bättre för mig... Nu mördar en kärring ungarna på filmen, jävligt taskigt enligt mig. Fy fabian för andra världskriget asså, jävla idiot.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Jag är ju sjuk, mår sjukt illa tex, så har inte jobbat iaf. Men däremot har jag gett min kusin sitt PS2, varit på mitt gamla jobb och hämtat lite papper och sen hälsat på mormor. Hon bjöd på mat och glass och det tackar man ju inte nej till. Sen har jag även ringt csn angående studielån men det kunde man inte få därifrån, så jag får väl helt enkelt råna en bank. Olyckligt nog! :( För jag antar att det inte är någon som har 23000;- till övers som känner för att sponsra mig? :) Usch, imon är det en dag också, ska fixa lite grejer och på kvällen kanske jag ska ut och äta med min faster med respektive. Ska bli trevligt om det blir av, längesen vi gjorde något sådant. Och snälla, kan någon tala om för mig vafan det är för fel på mig!?! Jag håller på att kvävas, känns det som i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0