Soberlicous

Min nyktra kväll fortsätter som planerat... Känns gött att faktiskt ta det lite lugnt för omväxlings skull. Nu sitter jag hemma hos Isabella lite grann med henne och Lenny. Dom dricker och här bjuds det på öl minsann, men jag håller mig till kaffet idag. Kan jag sitta imorgon och inte vara bakis medans alla andra är det och gotta mig ;D Nu ska dom små alkoholförtärarna spela öl-spelet men jag får väl sitta och titta på och glo lite tv. Jag nöjer mig med det också :) Gudars vilka förberedelser det är för det där jälva spelet hör jag :P Hahah! Ida och Esme sitter väl och dricker hos Ida kan jag tänka mig... Jag hoppas dom har roligt, får nog höra om deras bravader imorgon :) Men nu ska jag ta och vara lite social en stund till. Skriver lite mera senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0