Stonehead

Sorry för dålig uppdatering från min sida. Det är helt klart mitt fel, men nu ska jag ta o rycka upp mig lite så jag kan blogga lika mycket som Ida faktiskt gör.
Första arbetsveckan på nya jobbet är avklarad och det känns fortfarande bra! Så jag är nöjd. I början av veckan gick det bättre än vad det gjorde nu i slutet, men det kommer nog tillbaka, det där bra :) Det är jag helt övertygad om. Ja, och som ni vet har ju jag och Ida varit och ätit på burger king nu precis, kom hem för en liten stund sen. Kan meddela att vi inte gick en meter, knappt utan istället när vi ätit våra flötiga jävla hamburgare (som satt där dom skulle!!)  så sprang vi istället till bussen, men det skulle ju självklart inte åka till stan, men det är ju svinigt kallt ute så vi åkte runt med den ändå, lata? Jajjemänsan. Resan bar av till trandared och sedan till stan, en liten kort omväg där ;P Helt klart värt det! En liten omväg en sån här fredagkväll är väl inte helt fel det heller.. Det kom på två stenade människor som inte kunde gå typ, dom såg inte så roade ut av det heller, onödigt! Annars har veckan flytit på som den borde och det har inte hänt något speciellt. Sov hos en kompis i onsdag och sen i torsdags blev det utgång direkt efter jobbet. Trevligt, trevligt!
Idag har jag hämtat alla mina grejer iaf från min föredetta sambo. Så nu har jag alla mina kläder här hos Ida och lite grejer utspritt i resten av Borås, känns bra, NOT! Men så kan det vara ibland, letar ju faktiskt efter något eget.

Ikväll var planerna att vi skulle sitta här hos Ida, dricka isvatten, käka popcorn och kolla på Let's Dance, som jag inte tycker är så bra iaf ;P Planerna blev ändrade lika fort som dom var påkommna ungefär så istället ska vi sticka till Samuel och titta på när han och Rille dricker öl eller nåt liknande, nu fixar vi oss bara lite och väntar på Esme, för hon ska ju också med så klart! Aja, nu ska jag faktiskt sticka och sminka mig lite grann, så jag blir den snygga Natasha istället för sletgurke Natasha, gillar den snygga bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0