tappat allt

Nu har jag precis pratat med min syster i telefon. I morgon ska jag ringa runt till olika företag och fråga efter jobb.
Och så ska jag även upp till mitt gamla jobb och skriva på ett papper, sen ska jag hem till syster då.
På kvällen blir det middag och utgång på swing med natasha. Det ska bli mysigt.

Jag har bakat chockladmuffins med grädde och gjort en god sallad som jag och tash ska ha till vår pizza som vi ska baka själva ikväll. Muffinsen är ju självklart efterätt:) Hoppas hon tycker muffinsen är goda iaf!

Ikväll kommer ju även Victoria Silversteds serie och det får man ju inte missa.

Jag har vart helt frånvarande hela dagen vet inte vad jag ska säga eller göra. Allt känns så konstigt nu.
förlåt. :(

Var iaf och solade innan...med linda. Det hanns med en liten fika eller mer lunch på Café Viskan också...lite tjejsnack. Det var mysigt.

Nu ska vi snart börja baka pizza. sen ska jag skriva CV.
HEJJA IDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0