Trött

Ännu en helg har passerat och det är dax att gå till jobbet imorgon igen... I fredags festade vi lite, shanty town på trägårn. Sjukt roligt faktiskt om jag får säga det själv :) Igår var det mindre kul, förfest hos Camilla med lite gött folk och sedan skulle jag, Ida och Sofia sticka till träggan, stog la där och köa i en 45 minuter eller nåt men sen rekommenderade inte vakten att man stod kvar eftersom vi antagligen inte kommer in. Då drog vi ner på stan, fullt överallt men till sist gick jag och Sofia in på Swing och det var jälvigt roligt där måste jag faktiskt erkänna.

Idag har det varit fullt ös, jag är sjuuukt trött!!! Blev väckt av att pappa ringde klockan 11 imorse.. Då var det bara att gå ner till Ida och göra sig i ordning (för jag sov hos Samuel eftersom ingen svarade när jag vill komma in inatt :P). Duscha och sminka mig och sen skulle jag åka och kolla på en lägenhet. Helt okej var den faktiskt.. Fast tyvärr är det bara i andra hand i tre månader. Nästan bara att flytta in och sen ut med en gång, men det får lösa sig. Den hade diskmaskin och badkar och det är ju himla uppskattat faktiskt! :D  Nu är Ida och handlar med sin syrra och jag ska snart gå ner till tvättstugan och kolla hur det går för tvätten. Rena kläder vill man ju gärna ha! :) Aja, skriver väl mera sen - Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0