Tur ibland, otur i det mesta

Blir till att gå och lägga sig snart tror jag, det är ju en ny dag imorgon och då hade jag tänkt att fixa och dona lite grann.. Plus att jag inte känner mig helt 100% heller. När jag gick från jobbet idag kändes det som jag hade fått feber. Ida trodde också hon hade feber sa hon och Alexander är tydligen hemma för att han är jättesjuk. Fyfan vad det inte känns lockande att bli sjuk nu! Det orkar jag faktiskt inte, det är nästan så jag börjar tro att jag har maximal otur. Att jag är en olycksbringande människa typ motsattsen till fyrklöver. Det känns som om det händer något bra så händer det något som är dåligt fast tre gånger värre. Ordspråket "what goes around, comes around" beskriver nog det hela enda skillnaden är att med det som är bra, kommer något som är mycket mycket dåligare... Det är skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0