Second day and the universe is waiting

Andra dagen på nya jobbet är gjord! Pretty nice, det gick bra idag också :) Så jag är nöjd idag också faktiskt. Nu sitter jag i Idas lägenhet och chillar med henne och Alex. Snart ska vi sätta på en film var det tänkt, roligt roligt! Annars idag har jag ringt på lite lägenheter. Först ringde jag på en annnons i tidningen och kolla om dom hade några goa ettor eller tvåor, ettor var det inte några men tvåor fanns det gott om. Men shit hyran på dom asså - mellan 4500-6000 kr för en tvåa i månaden!? :O Miljonärsgrejer eller? Usch, inte okej. Sen har jag intresseanmält på en etta på hedvigsborg också, hoppas jag får den faktiskt. Sen har jag varit och fixat lite annat gött också. Bokat lite möten osv. Känns hur bra som helst.

Vid lunch däremot var det inte lika rockigt! Fan att man inte kan sluta vara såå trakasserande varenda jävla dag. Vad är problemet?! Ta hand om dig själv istället och låt alla andra sköta sitt också. Gaaah, blir cp på skiten! Mad! Mad! Mad! Jag funderar nästa på att byta nummer så man kan få lite lung och ro en gång för alla. Det är fan förjävligt, nu har jag börjat ösa skit också, inte bra fakitskt - men såhär ser min vardag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0